tisdag 1 april 2014

Att känna trivsel och kärlek ♡

Ljuset! Solen!

Att komma hem och det fortfarande är lika fint och undanplockat som när jag gick hemifrån. Solens ljus bokstavligen flödar in genom fönstren och ger lite extra energi - det är trivsel. Att sedan sätta sig vid köksbordet, äta middag och lyssna på hur barnen har haft det i skolan - det är kärlek. ♡ ♡ ♡

I dag har jag nästan varit omänskligt trött och allt har gått på lägsta växeln men nu på eftermiddagen piggade jag på mig.

Just i detta nuet mår jag bra!

Fantastiskt! Klockan är snart sju och det är fortfarande ljust och behagligt i köket.

Och tulpaner! Kan man tröttna?

Första april! Har ni blivit lurade i dag? Det har förekommit ett och annat skämt/försök men inget jag inte genomskådat. Själv har jag svårt för att luras, känns helt enkelt inte rätt.




De fina ljuskopparna i blått är från Vitrinskåpet och dit kommer du om du klickar här.

Ha fin kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar