måndag 7 april 2014

Murgrönsviol i väntan på ampel

Måndag, igen. Veckorna går fortare och fortare i takt med ljuset, solen och värmen. Snart är det påsk.

Nu väntar de på att få komma ut i solen. Problemet är att jag inte har handlat några amplar. Än. Jag ska, snart. Jag vill hitta en ampel som gör blomman och verandan rättvis och det är svårt.


För tillfället står den ena på klaffbordet och den andra i fönstret och det är fint det också.


Jag tog bilderna i går. Idag har det regnat hela dagen och nu på eftermiddagen har jag sett att det har kommit en och en annan snöflinga. Varför?


Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Hej! Så kul att du hittade till mig via Drömhem, jag har inte ens själv sett repotaget så jag är ganska nyfiken... Tack för dina ord! Och så hittade jag till dig med! Sådana blommor brukar jag också ha!

    Kram Jenny

    SvaraRadera