lördag 6 juli 2013

Blått, blått och blått

Hejsan!

Vill önska er en trevlig kväll!

Blå himmel, blåa nagla, blått pärlarmband och blå klänning.....Så blir det om den lilla får bestämma. Hon vill vara fin, det är ju lördag.




 

I dag har magen varit snäll och inte bråkat/gjort ont. Vi har försökt att var ute i solen så mycket som möjligt. Mina föräldrar har varit här och förmiddagsfikat på jordgubbspaj med lemon curd. Jag tycker att det är svårt att använda citron i bakverk, det blir lätt rengöringsmedelssmak. Jag tror att det sitter i sedan jag var ung och sommarjobbade inom hemtjänsten. Alla äldre hade Ajax med citrondoft. :-)

I kväll har vi lovat den stora att få vara uppe och titta på Sommarkrysset. Mannen sitter och smålider och tycker att det börjar bli tröttsamt. Själv tycker jag att det är ett alldeles för långt program, en och en halv timme...

I morgon blir det picknick....om vädret vill.

Trevlig kväll i solen!

Kraaaaaaam!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar