lördag 27 juli 2013

Vilken urladdning

Oj, vad det har regnat och åskat. Vi hann precis hem från vårt kvällsdopp, det var skönt i vattnet, någon sa att det är ca 26 grader i vattnet. Vi hade dörren öppen och regnet kom på tvären in i vardagsrummet. Mattan blev blöt och när jag stängde dörren fick jag en dusch. Barnen tjöt av skratt och den lilla började att ta av sig kläderna och skrek "Tjoho! Vi kan duscha i vardagsrummet, vi kan duscha i regnet" Hon fick nöja sig med att duscha i badrummet. Nu är luften lättare och friskare och solen skiner igen.

I dag har jag fått gjort mig lite fin, vi haft familjemiddag hos mina föräldrar. Min bror och hans sambo är hemma på besök. Vi åt grillat och friterat, jättegott. Till efterrätt åt vi frusen cheesecake men vi hann nästan inte ta fram den ur frysen innan den blev mjukglass.




Är jag så här skrynklig?????

Jag sitter här framför tv:n och tittar på Sommarkrysset, vilken fin röst Loreen har, vacker och ren. Den stora har ritat en egen kryssplan och försöker hänga med. Nu ska jag göra henne sällskap. 

Trevlig kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar