torsdag 4 juli 2013

Sandwich som muffins

Hej på er!

Hur är det med er? Här regnar det som vanligt och solbrännan från Mallis har börjat att blekna bort.

I måndags var mysigaste K här, vi jobbade, fikade och lunchade. Det börjar lossna och vi ser våra små framsteg.

Jag vaknade i går morse genomsvettig med magont, frossa och illamående....jag har hört att feber och magont inte är någon bra kombination. Jag är lite bättre i dag och har ätit lunch. Går det inte över tills i morgon får jag väl ringa vårdcentralen.

I kväll är det jag och Ernst. Jag vet inte varför men jag bara måste titta på Ernst, jag förknippar programmet med sommar/sommarledighet. På tal om tv-program, jag och min stora tittade på Grillmästarna i går. Där grillar de som jag vill grilla, lite avancerat och med lyxiga tillbehör. Vi får aldrig till det, oftast regnar det och då försvinner grillglädjen eller så har vi för bråttom och gör det enkelt.


Dessa sandwich bjöd jag K på. Den lilla hade tagit min "glasssked" så det blev inga fina glasskulor och det var varmt så det gällde att äta upp den fort.

Innan de fylls se de ut så här. De är bakade i vanliga muffinsformar.

Nåja....det blev väl inte den bästa bilden....men gott är det.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Mums, de ser jättegoda ut!

    Jag skulle verkligen rekommendera er att åka till Julita. Jag tycker att det är bäst att vara där till kl 12.00 när det börjar. Sedan kan man gå och komma lite som man vill. Man kan helt enkelt vara med Pettson och Findus på det man vill och titta på annat när man känner för det.

    Det är ju inte som en dag på Eskilstuna zoo där det är högre tempo med tivoli, djur och allt det där. Det är dock myyycket billigare och vädigt vackra omgivningar kring Julita gård. Vi hade en toppendag.

    Ha det gott! Kram Malin

    SvaraRadera