fredag 30 januari 2015

Fredag

 Helgens blommor blev som vanligt tulpaner. Det märks när mannen köp tulpaner, då blir det blandade färger. Det är fint och jag vill inte vara otacksam men jag föredrar enfärgade, nu vet, det här med att matcha och inreda.

Hej!

Vi har fortfarande sjukstuga här hemma. Jag har en otäck huvudvärk  och är väldigt trött. M temp bestämde sig för att åter stiga och det är en trött tjej som tittar på film och dricker lättdryck. Vi har gjort några försök att leka men det slutar med att vi myser i soffan. Jag hoppas att det vänder och att hon kommer igång att äta, hon börjar tunna ur, och jag hoppas att vi slipper åka tillbaka till lasarettet.

Det har varit en lång dag och vi saknar resten av familjen. Vi väntar också på fina K som ska komma på besök. M har förberett med kakor och sega råttor (av papper).
 Det blir en lugn kväll med tacos, det var faktiskt länge sedan vi åt det. För ett par år sedan åt vi  tacos nästan varje fredag och till slut blev det väldigt tjatigt. Det är skönt att barnen blir äldre och uppskattar annan mat.
Jag önskar er en trevlig fredag!

Kramar

1 kommentar:

  1. Vi är fortfarande ofta tacos, barnen växer nog aldrig ifrån det:)! Men just igår åt vi faktiskt egna pizzor! Vi hämtade deg på den lokala pizzerian och gjorde resten själva. Hoppas helgen blir lugn och skön och att alla sjuka kryar på sig!

    SvaraRadera