fredag 9 januari 2015

Fredagen kom tidigt

På brickan finna några ensamma vita stjärnor med hänge som skvallrar om att vi har haft jul i vårt hus.

Hej!

Det blev en kort vecka och det är fredag igen. Även om jag bara jobbat i tre dagar är jag trött. Det tycks tar ett tag innan jag har ställt tillbaka dygnet och kommit in i vardagen. Jag brukar inte vara så trött den första veckan efter jullovet men i år är jag helt slut. Jag är sömnig och frusen. Barnen är inte alls i otakt utan är faktiskt precis som vanligt. Så skönt! Inga utbrott över veck i klädesplagg eller morgonrutiner. Vi hade laddat för en första vecka med gråt och gnäll.

I kväll blir det tacos, det var länge sedan och är precis vad jag orkar laga :-). Sedan popcorn och "Kändisbarnvakten".
Brickan är från Vitrinskåpet

Önskar er en fin fredagskväll!

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar