lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag

Jag önskar er alla en fin Alla hjärtans dag!

Hej på er!

 Vi har varit på biblioteket och pysslat hjärtan och kort. Det var många barn som var pysselsugna och medan vi väntade på vår tur läste vi böcker och åt gelehjärtan. Naturligtvis passade vi på att fylla på med böcker. T lånade hem en hel trave böcker och har nu gosat ner sig i sin säng med en bok som sällskap. Har vi tur tittar hon upp från boken och kommer ner när vi ska äta middag.
 Innan vi gick hem passade vi på att mata alla stinna änder. När vi kom hem frös M och sa att hon var "toktrött i benen", när jag tog tempen på henne hade hon nästan 38,5. Då gick luften ur mig. Vi vill så gärna vara friska nu när vi har lov och jag vet vad som väntar i kväll, då utspelas kampen om Alvedon. Jag brukar vinna men det är en svettig match. Jag tycker synd om liten, solen skiner och vi hade tänkt vara ute hela eftermiddagen. Nu ligger hon nerbäddad i soffan och tittar på Monster High. 

Nu ropar det från soffan och liten febrig vill ha sällskap och det är klart att jag ska göra det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar