fredag 20 februari 2015

Nytt inlägg och nytt i Vitrinskåpet

 Vitrinskåpet har fått in nya wraparmband i läder. De är jättefina och passar till det mesta. 

Hej!

Redan lördag och det är en "vanlig helg". Lovet har gått fort och det  är snart dags för vardagens rutiner med tidiga mornar, skola och kvällsaktiviteter.

Det här blir ett nygammalt inlägg. Jag upptäckte nyss att det har blivit något konstigt med mitt inlägg som jag skrev i går fredag. Jag hoppas att jag inte behöver bli orolig för att det hänt något allvarligt ute på nätet.

I går berättade jag att vi varit till IKEA. Du är inte klokt vad det är lätt att spendera pengar på småplock som till exempel värmeljus, kompostlådor i plast, toaborstar, diskborstar, led-lampor och på tok för stora och mäktiga räkmackor. Det blev en och en annan lampa också. Jag har svårt för att hitta fönsterlampor och nu har vi olika lampor i alla fönster. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker om den jag köpte i går, om jag ska behålla den och kanske till och med skaffa två likadana vänner till den. Ett lyxproblem.
 Wraparmband hittar du här.

Det är lugnt och skönt i det gråa huset. Barnen har varsin kompis här och mannan "springer av sig lovets kalorier". Det är fina väga nu, allt snö har nästan töat bort och gräset, som fortfarande är väldigt grönt, lyser upp åkrar och ängar. Nu har jag inga isgator att skylla på, det är ingen risk för halka och jag kan, om jag vill, börja jogga.

Just i den här stunden har jag lov. Barnen är friska, Skid-WM är på i bakgrunden, kaffet bryggs, det luktar gott och hela nedervåningen är mig. Jag njuter!

Kram Lena


Kramar Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar