lördag 7 februari 2015

Frosseri

Ska ni titta på Mello? Vi väntar på att det ska börja, skålarna är fyllda och ljusen tända. Av någon anledning förknippar vi en påse Tuttifrutti med Mello. Jag vet inte varför, det har bara blivit så. Barnen ville också ha en påse chips med smak av souercream & onion men det var slut. Till deras stora lycka fanns smaken i ringar men de visade sig inte alls uppfylla deras förväntningar så nu ligger de i glasskålen och får vara ifred.

Hej!
Dagen har gått alldeles för fort. Vi började dagen med att mina föräldrar kom med en påse lördagsgodis till barnen, efter det passade vi på att vara ute i solen. Den värmde även om det stundtals blåste kallt. Efter lunch var M på kalas och T hos en kompis. Det blev alldeles tomt och tyst i huset. Det är en konstig känsla och även om barnen bara är borta i några timmar saknar jag dem jättemycket. 
Nu är det snart dags. Jag är saknad i soffan och det kan bero på att barnen inte får äta godis innan alla är samlade. Det är nog bäst att jag går och sätter mig.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag är en tvättäkta mello-nörd, jag erkänner! Blandat smågodis, mest saltlaktrits är min last, annars så är det popcorn som är = lördagsmys i vår familj!

    SvaraRadera