måndag 9 februari 2015

Måndag

 Det har blivit många vinterbilder, matbilder och väldigt lite inredning. I helgen försökte jag ta lite bilder på vitrinskåpet men det var inte helt lätt. Ljuset som var så efterlängtad gjorde att fönstret smög sig in på bilden och att innehållet i skåpet blev mörkt.

 Egentligen ska det vara en annan skiva på insidan/baksidan men den sprack när vi satte ihop skåpet och sedan har vi inte köpt någon ny. Det är inte fint med en vit eltejp i mitten på skåpet, jag tänker köpa en panelskiva och be J spika fast den. Vad tror ni om det?

Hej!

I dag är det måndag och jag började dagen med sovmorgon. Det är skönt att mjukstarta dagen som sedan blir väldigt intensiv. Jag har många lektioner och få och korta pauser. I dag ska jag försöka starta upp ett nytt arbetsområde i tre av mina grupper. Jag tycker att det är både praktiskt och skönt att ta lov och sedan bara starta upp ett pågående arbete när jag kommer tillbaka. Jag ska också försöka städa mitt skrivbord, just nu ligger det en hög med prov på mitt skrivbord och vill bli rättade. Det gäller att beta av alla måsten innan lovet, jag vill inte ha med mig något hem och jag vill inte ha något som väntar på mig när jag kommer tillbaka. Kanske en omöjlig önskan men det är helt klart värt ett försök!
Dags att åka iväg.

Önskar er en fin måndag!

Kramar Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar