måndag 16 februari 2015

Tillsammans

Ännu en poster från Desenio. Jag passade på att köpa på mig några stycken när jag ändå beställde, bland annat så har tavlan i förra inlägget en "syster" som hänger i barnens tv-rum.

Hej!

Tack för alla" krya på hälsningar" till barnen. Vi hade en tuff natt, T gick i sömnen halva natten och panikskrek rätt ut trots att jag satt bredvid henne. Jag vakade hela natten, jag var orolig att hon skulle gå ut i sömnen och bli liggandes i en snödriva. Hon hör mig men ser mig inte, sover men är närvarande och svarar på mina frågor. Det är jätteläskigt och även om jag vet att hon vaknar efter en stund blir jag orolig. I natt tog det tog det timmar innan hon slutade yra och trots en Alvedon sjöng tempen bara till 39,6. Nu mår hon bättre och vi hoppas att det vänder till det bättre. M är nästan feberfri och det är faktiskt skönt att hon är rastlös.

Det klart att vi är besvikna över alla baciller och hög feber men huvudsaken är att vi är lediga tillsammans och vi hoppas på några feberfria dagar innan vi börjar arbeta igen.

Nu ska jag ta tag i strykhögen, den har ropat länge och den lär inte tystna förrän jag tar tag i den.

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar