fredag 27 februari 2015

Tid att äta

Fredag och dags för middag. Den bästa stunden i veckan!

Hej!

Sitter här vid ett dukat köksbord och vilar trötta ögon. Risken finns att jag somnar under vinjetten till "Let's Dance".  M undrar var de mörkgråa ringar under ögonen kommer i från. Jag svarade att de går bort i natt när jag får min skönhetssömn, varav kommentaren: "Är det därför du tar sovmorgon i bland, hur skulle du se ut annars?"

Som ni ser är det fortfarande mycket svart och vitt här hemma. Jag väntar på mina kuddfodral som jag klickat hem från H&M ska komma. Då ni, då blir det rosa.
 Magarna kurrar och det är dags att äta. Det blir hemgjord pizza med extra ost, precis vad vi mäktar med att få till en trött, fin fredagskväll.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att du få en lång, sammanhållen skönhetssömn i natt! TGIF!

    SvaraRadera