måndag 27 januari 2014

Dagens utmaning

Hej på er!

Måndag! En ny vecka med nya utmaningar!

Jag skulle vilja säga att det är snön som är dagens utmaning.


I dag har det blåst kallt och snöat hela dagen och jag har skottat snö och borstat och skrapar bilen fyra gånger. Första gången var i morse, sedan efter jobbet och nu när den stora skulle till och från dansen. Nu får det vara nog, Jag fryser fortfarande fast jag sitter under en filt i soffan. Jag har huvudvärk och känner mig trött i kroppen, så där som man kan känna sig innan bacillerna får fäste. Hoppas jag har fel.

I dag har jag levererat lite sött gott te till några av mina arbetskamrater.  Beklagar ljuset. Jag och min nya kamera är inte alltid överens. Visst är det trevligt att ge bort något som är "extra" inslaget. Vi har inga papperspåsar med vår logga på, så jag tog det jag hade hemma.

Trevlig måndag!

Kram

1 kommentar:

  1. Håller med dig om att snön är en utmaning ;) Hoppas att du snart känner dig bättre och att det inte är en riktig bacill som slagit klorna i dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera