måndag 20 januari 2014

Stockholm: Del 1

Hej!

Jag tänkte visa lite inspirerande bilder från min helg i Stockholm (Formex). Det var mycket turkost, orange, rosa och koppar. För en inredningstoka som jag var det rena drömmen att gå runt och titta på allt fint. 

"Rosa mattan" - för alla som vill "mingelfotas".

Det är tydligen fortfarande, om inte mer, inne med döskallar. Överallt fanns dessa kranier, i rosa, i guld, på kuddar, på väskor, som smycken och ljus. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, lagom mycket är nog bäst.

 Det fanns även ögongodis för de minsta.

Efter ett par timmar inne på mässan tog vi oss till hotellet. Vi hade nog Stockholms minsta och färggladaste dubbelrum. Rummet var så litet att när den ena av oss förflyttade sig i rummet var den andra tvungen att stå still. 

Vi avslutade första kvällen på O´Learys. 

Det var första dagen i Stockholm, mer kommer.

Tack för alla fina kommentarer kring "Fotoutmaningen vänner emellan"!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar