fredag 31 januari 2014

Januari svischade förbi

Hej!

Nu har redan årets första månad snart passerat. Här i den lilla staden pågår vintern för fullt, det har snöat och snöat i över en vecka. Ute är det flera decimeter tjock snö och det kommer bara mer och mer. 

Jag har blivit inspirerad av era fina bloggar och knåpat ihop ett Januari kollage.

Kort sagt. Januari började mad att jag tog mig tid att trixa och mixa med kameran. Det svarta fick flytta in på hyllorna lagom till trettondagshelgen. Jag har överkonsumerat värmeljus och tänt mysiga ljuskoppar överallt i huset och så klart har jag förstås bakat en hel del. Snön har fallit i mängder och vi har skottat oss svettiga. Jag och fina K har tagit hem te till webbutiken och i veckan har jag tagit mig i kragen och plockat bort frusna hyacinter. 

I kväll ska jag dricka ett glas rött och njuta av den kommande helgen. Nja, njuta och njuta, den stora ska titta på Fångarna på fortet och det är sååååååååå tråkigt. 

Kram på er!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar