måndag 13 januari 2014

Köksmaskin + Jag = Lycka

Hej!

Visst är det fint med snön? Det blir så mycket ljusare. Här ska det visst snöa både tisdag och onsdag, härligt! 

Tomten (mamma och pappa) tyckte nog att jag hade varit snäll under 2013, jag fick en köksmaskin i julklapp. Det är en köksmaskin a la "Hela Sverige bakar", nu måste det vara omöjligt att misslyckas....eller? Den är cremefärgad, blank och väldigt tung. 

   


 Jag har faktiskt inte invigt den, det tänkte jag göra nästa helg. Nu till helgen ska jag till storstan med fina K och gå på musikal, äta gott, prata och fnittra till sent på natten. Ni vet så där som stora tjejer gör när de träffas. Det ska bli supertrevligt men jag kommer att toklängta efter mina älsklingar. De ska ha myskväll med J och äta chips och spela på surfplattan. Tyvärr har jag blivit förkyld, fryser, är hängig och snorig. Suck! Jag hoppas det värsta har försvunnit tills vi åker.

Ha en trevlig kväll!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar