fredag 5 september 2014

Fredag och vi lyxar till det med lite guld

Allt är inte guld som glimmar, men det är fint ändå.

Vitrinskåpet har fått hem den första leveransen från besöket på Formex. Det är fina armband till oss tjejer/kvinnor, bland annat det här guldfärgade wraparmbandet. Det finns också i silver (det visar jag i ett annat inlägg).


Hejsan!

Hur har ni det?

Jag och J (inte min J:-)) har haft en aktivitetsdag tillsammans med vår klass. Solen har värmt oss och det känns i ansiktet att jag varit ute en hel dag, det stramar och jag är röd. Vi hade en supertrevlig dag med positiva elever. Vi har kastat stövlar, spelat brännboll och lekt "Bläckfisken". Eleverna kämpade på i värmen och vi avslutade dagen med ett dopp i sjön. Där hittade några en stor, död, halväten gädda och för en del var det dagens höjdpunkt. Jag är nöjd med dagen. Tack J för en bra dag!

Nu är ännu en intensiv arbetsvecka avslutad. Jag stressar fortfarande och försöker verkligen andas, känna rytmen men misslyckas totalt. Jag är glad att det är helg och att jag får ladda mina batterier med familjen. Glad, nöjd men galet trött!




Många av armbanden börjar redan ta slut men nya kommer inom kort. Håll utkik i webbutiken och maila till oss om ni önskar reservera ett armband som är slut i lager!

♡♡♡ Jag önskar er en fin fredag! ♡♡♡
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar