torsdag 13 november 2014

Att vara konstant upptagen

Hej! 

Det här med att sätta gränser för sig själv och att prioritera krånglar till det för mig. I vissa situationer är jag verkligen usel på att säga nej, att jag inte hinner. Jag hade medarbetarsamtal i dag och jag och min chef pratade om hur svårt det kan vara att be andra att vänta och att jag ska börja prioritera. Prioritera, bara ordet gör att det blir stressigt. I mitt yrke är det lätt att bli sönderstressad med jag känner mig inte stressad bara konstant upptagen.
Och för att inte bli stressad ska jag ta en helg och vinterbona, låta mina renar få komma fram och hälsa på varandra. Kanske baka en kaka och handla lite nya fina (renar) julsaker. Vad ska jag annars göra i detta regnväder, i väntan på advent.

Sköt om er!

♥♥
Kramar
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar