söndag 23 november 2014

Fotoutmaning vänner emellan - Shades Of Grey

 Hej!

Dagens tema är "Shades of grey". Det blir ingen barnförbjuden tolkning, jag har inte ens läst boken.

Halva mitt hem är fullt av grått, låter kanske lite tråkigt men jag gillar grått och det går att kombinera med andra färger,

Här hos oss har de senaste månaderna varit gråa och advent kommer att få jobba hårt för att få till lite ljus. Inventerade just våra adventsstakar och de behöver nog gå i pension, armarna är lösa och färger har torkat och flagar. Vad synd.......Not! Tjoho! Nu får jag äntligen köpa nya!

Nu ska jag få till lite advent på övervåningen som aldrig blir klar. Vad gör ni i dag?

Fler bidrag finns här och här.

Kram

4 kommentarer:

  1. Fint bidrag på shades of grey. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Härligt bidrag och jag tänker ta i rejält denna vecka för att sparka igång advent och juletiden. Det behöver jag verkligen :)

    Kanske skulle unna mig en ny ljusstake i år :)

    Ha en fin söndagkväll!
    Kram - Tatjanis

    SvaraRadera
  3. Gillar dina grå färger och jag säger det samma, jippi!!! här blir det också några nya adventsstakar för 3 var helt uttjänta....Ha en mysvecka med mycket adventspyssel! /Lotta

    SvaraRadera
  4. Vilka fina grå nyanser hos dig! Hoppas att du hittar fina ljusstakar som kan ersätta de gamla. Här har faktiskt alla ljusstakar byts ut mot pappersstjärnor.
    Kram Maria

    SvaraRadera