torsdag 6 februari 2014

Årets första semla

Hej!

I dag ligger jag i soffan och vilar. Känner mig fortfarande inte riktigt i form. Jag gick upp i morse och åt frukost med man och barn, sedan gick jag och lade mig i sängen. Jag somnade och vaknade när klockan stod på elva.....Elva! Vad hände? Nu kommer jag inte att sonmn före tre i natt. Jag ska försöka, bara försöka, att inte dricka kaffe fast huvudvärken skriker efter det.

J kom hem med årets första semlor ♥. De var inhandlad från en livsmedelsaffär- inte ett konditori. Det blev en besvikelse, de var torra och smaklösa. Jag ska tillägga att jag inte år speciellt mycket, jag smakade bara på brödet men det räckte. Kort sagt, de var vackrare än de smakade. Semlor bör köpas från ett kondis eller helst bakas själv!




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar