fredag 7 februari 2014

Insekter på bordet

Hej!

Jag vet inte vad som hände men mitt inlägg försvann. Jag skrivet ett nytt.

I dag tog jag mig till jobbet trots att jag inte kände mig bra. En grupp nior hade Nationellt prov och det var bara att masa sig till skolan. Det gick hyfsat bra. Jag är något tröttare än vanligt men det är feeeeedag!


Jag kände för att förnya på mitt klaffbord. Några ljuskoppar i svart och vitt har fått sin plats. Kopparna är tunna och stora, vilket ger ett vackert vitt ljus. De är köpta i en inredningsbutik i den lilla staden.


Sitter i skrivandets stund och tittar på när Markus från Bolibompa pinas bland spindlar och skorpioner. Varför? Den stora som absolut vill se "Fångarna på fortet" gömmer sig bakom en kudde. J säger att han också pinas, av programmet. Jag erbjuder honom en kudde men han tackar vänligt men bestämt nej. Han får aldrig välja program och ser fram emot när barnen kan titta på samma program som han själv.



Trevlig kväll!

Kram

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre nu! Hoppas att det gick bra för eleverna på NP.

    Jag har också en uppsättning av de fina lyktorna ;). Gillar dem skarpt! Ha en skön helg!

    Kram Malin

    SvaraRadera