fredag 14 februari 2014

Kram på Alla hjärtans dag

Hej på er!

En KRAM till er alla på Alla hjärtans dag!

Jag hoppas att ni får en mysig och trevlig kväll med nära och kära.



I morse när jag satte mig vid frukostbordet, låg denna underbara rödrosa strut vid min plats . Min snälla J har köpt mina favoritpraliner från Åre Chokladfabrik. Struten bestod av mörk choklad fylld med passionsfrukttryffel och vit choklad med jorgubbstryffel, sååååå gott! Jag provsmakade (en hel del) av just denna söta frestelse/smakkombination när jag var på Formex och talade varmt om chokladen när jag kom hem. Och tänk! J kom i håg det och passade på att köpa en strut till mig när han köpte pärlhyacinter i går. Nu är jag lycklig! Årepraliner och vita pärlhyacinter. 

Kan det bli bättre? Jo, förresten det kan det. När jag hämtade den stora nu på eftermiddagen var hon rödmosig, hade huvudvärk, var snorig och orolig i magen. Nu sitter hon i soffan och dricker festis och tittar på film.

Nu är det sportlov!!!!!!

Ha det bäst!

Kram

1 kommentar:

  1. Heeeej!

    Hoppas nu att er stora mår bättre och att ni alla får ett härligt lov. Kycklingen med tomater och rosmarin lät supergod. Måste testas :).

    Kraaaaam Malin

    SvaraRadera