tisdag 4 februari 2014

Att lära sig av andra

Hej!

I dag har jag haft förmånen att ta del av utvalda bitar ur någons liv och erfarenheter. Återigen blir jag medveten om hur orättvist människor kan bemöta andra, hur starka en del är och hur mycket lite vänlighet kan betyda. Jag lär mig så mycket vid möten med andra. ♥ Det blev en förmiddag med många tankar.




Eftermiddag blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det började egentligen vid lunch när jag upptäckte att jag bara hade fätt med mig köttfärssås i matlådan. Hur tänkte jag när jag gjorde i ordningen den? Sedan blev jag dålig och fick åka hem. Nu sitter jag i soffan och tittar på skärmen och lyssnar på tv. Snart kommer raringarna och raringen hem. Längtar!

Kraaaamen

1 kommentar:

  1. Vad fina skuggorna blev. jag älskar skuggor.
    Visst lär vi oss mycket av andra, jag har läst att vi borde se alla våra möten med människor som möten med något lärande. Tråkigt att du känner dig krasslig. Hoppas du frisknar till snart.
    Kram Kristina

    SvaraRadera