söndag 23 februari 2014

Lite vår i köket

Nu när sportlovet är över vill jag ha vååååååååååår!

Det är snart vår, bara snart. Snön har nästan smält bort och ett tag tittade en blyg sol fram. Köket fick lite ljus och jag passade på att fånga ljuset. Tulpanerna börja tappa sin gröna färg men själva blomman ger en färgklick i köket. Ljuset försvann lika fort som det kom och nu är det är grått och blött ute.
 Den gråa höga vasen är från H&M Home.
Jag köpte ett doftljus från Colonial Candle, det luktar milt och gott. Jag är känslig för doftljus och jag är medveten om att det kan bli kortvarigt men än så länge har det gått hyfsat. Jag har lite kli i ögonen och stickningar i ansiktet men i nuläget skyller jag på mina blommande pärlhyacinter. Allt för att få ha ljuset kvar.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Det är knappt så att man tror det men våren har officiellt kommit till Skåne nu :) Och inte vet jag hur jag har missat det tidigare men idag upptäckte jag din fina webbutik. Bättre sent än aldrig :)
    Kram Maria

    SvaraRadera