torsdag 13 februari 2014

Dan före Alla hjärtans dan

Tittar in för att säga god natt. Min ledig dag gick fort, det var mycket som skulle göras. Det är konstigt, bara för att det är sportlov kände jag att jag skulle göra det där extra. Jag har sprungit runt och storstädat, sorterat, handla extra mycket mat och strukit dukar som legat ostrukna i en evighet. 


Jag har slagit in några målarböcker och tuschpennor till barnen, de ska få det i morgon när det är Alla hjärtans dag. Nu när jag sitter här sent på kvällen och smyger ihop paketen känns det nästan som dan före dan.




Den lilla är fortfarande trött och har dålig aptit så hon får vila hemma i morgon. Jag ska till jobbet med J är hemma, han har redan tagit helg. I morgon är det fredagen före sportlovet, härligt!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar