torsdag 15 maj 2014

Det regnar blått

Hej!

På verandan står några penséer och hälsar oss välkomna. Tanken var att jag skulle plantera dem i fina vackra krukor men kylan kom och tjuvade min entusiasm. Nu står de på en mobil köksö och där verkar de trivas.

Här är ett regn av blått.





Jag vill gärna tro att jag är superduktig på att plantera och förgylla min trädgård men egentligen, om sanningen ska fram, så är jag det.....i några veckor på våren. Jag planerar gärna hur jag vill ha det, det ska vara många fina krukor i alla möjliga storlekar och alla ska de matcha varandra. Det är märkligt, det händer något fram i mitten på maj. Någon byter innehållet på min inköpslistan och helt plötsligt står det sommarkläder till mig och barnen. Konstigt! Inte kan väl godisråttorna i skåpet skriva? Märkligt!

Jag brukar kika in till er och se hur fint ni har det i era trädgårdar. Jag skyller fortfarande på avsaknad av ett fint trädäck.

Kramar

1 kommentar:

  1. Så vackert! De är ju så söta de där penséerna, speciellt dessa lite mindre!
    Kram Jennica

    SvaraRadera