fredag 23 maj 2014

Vardagsglitter

Jag sitter här och njuter av fredagen och kvällslugnet. Genom syrenens grenar kommer solens strålar in genom fönstret, som glitter, och avslutar med att dansa på köksbordet, så fint! Äntligen blommar syrenerna! I morgon ska jag ta en runda bland våra buskar och plocka en stor bukett.  

Vi har precis ätit grillade kycklingspett och dippat klyftpotatis i aioli. Smakade sommar! Jag skulle gärna ut och gå i det fina vädret men just nu är jag mätt och tung i kroppen och snart börjar "Hela kändis-Sverige bakar". Det vill jag inte missa.

Nu har Vitrinskåpet fått in lite nytt glitter från The Moshi. Pärlor och strass i en skön blandning. Halsbandet finns även i vitt men tillhörande armband. Hälsa gärna på!







Trevlig fredag!

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar