torsdag 1 maj 2014

Välkommen maj!

Första maj! Samtidigt som det är skönt att sommaren snart är här på riktigt börjar jag bli lite småstressad på jobbet. Det är så mycket som skall hinnas med innan betygen sätts och niorna slutar.

Aprils kollage kommer i dag. Den här gången var jag ute i god tid och fixade det några dagar innan Valborg och råkade publicera kollaget här på bloggen sent på måndagskvällen. Jag tog bort det när jag så det på tisdagsmorgonen och har skrivit ett nytt inlägg. Det verkar inte löna sig att vara ute i god tid när man är "dataförvirrad". :-)


April bestod som sig brukar av varierande väder. Månaden började med regn, blåst och mera regn men hela påsklovet hade vi kanonväder och vår och sommar kläder åkte fram för att få stanna. Tänk vad fort man glömmer det kalla regniga när solen väl tittar fram. Vi har firat påsk tillsammans med Mr Kräket, Fru Snoret, Fröken Pollen och Min Goaste Familj. Alla var inte lika välkomna. Med solen fick barnen en falsk sommarlovskänsla och för den lilla var det tufft att gå tillbaka till förskolan. Nu är det bara åtta veckor kvar till semester! Det är bara att hålla ut!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar