tisdag 6 maj 2014

Lite glitter inför sommaren!

Hej!

 Fy, vad det är kallt, regnigt och grått. Är sommarvärmen redan slut? Jag längtar efter den riktiga sommaren, den varma. Allt blir lite enklare på sommaren, vi har tunnare kläder, lättare maträtter, få måsten och färre tider att passa.

I brist på annat bjuder jag på lite bling-bling från The Moshi. Ni som tittat in till Vitrinskåpet vet att butiken har fyllts på med vackra accessoarer inför sommarens grillkvällar. I dag kom en ny leverans, det är pärlor, silver, glitter och lite färg. Vi ska försöka få in det i bild nu i veckan.



En pärlklädd väska för mobilen men ett sidofack för läppglansen, kontokortet eller kontanter.


Ja, jag är medveten om att det blev mycket reklam. Det blev så i brist på tid och i brist på bilder. Jag ville titta in och säga hej till er så att ni inte glömmer bort mig.

Kramar L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar