fredag 16 maj 2014

T.G.I.F!

Hej!

Tittar in till er för att önska er en trevlig fredag!


Visst är det gott med smörstekt sparris? Till dessa späda behövdes ingen parmesan, bara lite flingsalt.


I dag har det varit varmt och skönt, solen har lyst och avslutat arbetsveckan på ett perfekt sätt. Till kvällsmat åt vi, till barnens stora lycka, pastasallad med valfritt tillbehör. J och T ville ha Parmaskinka, den yngsta kalkon och jag vegetarisk. Det är praktiskt med sallad när det ska gå fort och när fredagströttheten gör sig påmind.

Jag sitter här i kvällssolen och pustar ut, det blev en stressig eftermiddag. Vi hade saker som släpat efter här hemma. Gårdagens fina väder gjorde att både städ och tvätt "glömdes" bort. Nu har fredagslugnet äntligen kommit på besök och vi har sett "Vi i femman" och nu är det "Piraterna". Jag ska gosa ner mig i soffan med mina barn och fredagsmysa.

Kram På Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar