lördag 31 maj 2014

Att fira lite till

Hej på er!

I dag har vi firat min pappa som fyllt jämna år. Han valde egentligen bort firandet och åkte till sydliga breddgrader men vi kunde inte låta honom slippa undan. Tillsammans med min mamma bestämde vi att bowling och lunchbuffé är en lagom uppvaktning med tanke på att han inte vill bli uppvaktad. Min bror och hans fru kom ner från Dalarna och det bowlades med stor koncentration. 


Den äldsta, den yngsta och J.


Tyvärr kunde jag inte vara med och bowla, jag har fått ont i nacken och ryggen. Varför vet jag inte, det kom i går kväll och blev värre under natten, kanske blev jag kall om ryggen i går eftermiddag. Det var Vårdagar här i den lilla staden och vi stod i regnet och tittade på Yankho och Daniel från Bolibompa. De trollade och underhöll barnen och det var trevligt, trots regn.

Trevlig kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar