torsdag 29 maj 2014

Doft av rosor från en bröllopsdag



Det doftar rosor på hela nedervåningen.

Vi har haft bröllopsdag, vi har firat linnebröllop. Vem har bestämt vad alla "bröllopsår" ska heta? Jag läste att vid 3 år firar man läderbröllop och om man har varit gift i 57 år firar man Mangabröllop (?) Vad grundas besluten på? 


Vi är inga storfirare, lite bubbel och ....


...*skratt*...hämtmat i vit plastpåse.


Barnen nattades, film startades och mannen i mitt liv hämtade mat. 


Jag hade en intensiv dag men möten och konferens. När jag kom hem efter klockan fem i går eftermiddag väntade en bukett med stora röda rosor, det är nio stycken, en ros för varje år. Så fina! Jag glömde bort hur trött jag var. 


Nu är det låååånghelg!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Grattis till er båda! Ja nog kan man undra varför de olika åren heter som de gör ;) Fint att fira lite i alla fall.
    Kram Maria

    SvaraRadera