fredag 2 maj 2014

Hurra för Blomdahl!

Hej!

I dag blir det lite reklam fast egentligen är det här inlägget ett tips.

Förra veckan kom det ett paket i brevlådan.

När jag var sju år gammal åkte jag och min mamma och tog hål i öronen. Tiden efter det byttes det flitigt örhängen och mina öron har upplevt både det lilla silvriga, stilrena och 80-talets stora hängande neonfärgade. Sedan hände det något, jag slutade att ha örhängen och mina hål tog semester och blev lata, så lata att de inte ville börja jobba/bära örhängen igen. Jag har bara kunnat ha i örhängen korta stunder sedan har det hettat och gjort ont. Nu har jag beställt örhängen från Blomdahl, plastiga glittriga örhängen som jag ska ha i tre veckor. Och tänk, nu har jag haft dem i en vecka och jag känner absolut ingenting. Jag hoppas att jag kan använda titanhängen så småningom.



De stora blåa fjärilarna är till T och de små "strassiga" till mig själv. Den yngsta fick mumsa på chokladkakan, alla tjejer i huset blev nöjda.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar