torsdag 22 maj 2014

Smälter ni bort?

Vilken hetta! Enligt den lokala hemsidan har vi just nu (15.00) 30 grader varmt. Efter den här värmeböljan kan det bara bli en rejäl urladdning med blixt och dunder. Frågan är bara när? Jag och M var till lekparken och skulle åka linbana med det var för varmt, vi tröttnade efter 10 minuter. Vi gick hem och drack vinbärssaft ur sportflaska.

För några veckor sedan var vi ute på en utflykt och jag passade på att ta några bilder. Pollen och allergibesvär gjorde att jag glömde bort dem och upptäckte dem nu när jag rensade i min kamera.

Det första vi gick förbi var de här konstverken. Bakom betong, färger och staket ligger en hundrastgård som jag inte visste fanns.





Det finns fina grillplatser men vi fuskade och hade med korv i mattermos.


Kaffe i termos, korvbröd, ketchup och Bragokex, det är barndomsminnen det!

Nu väntar, gräsklipparen, dammsugaren, tvättmaskinen och den yngsta.

Kram L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar