lördag 21 december 2013

Krasslig

Hej!

I dag har jag halvslumrat i soffan hela dagen. Huvudvärk, frossa, lite lätt illamående, Ernst (i repris) och Alvedon har varit mitt sällskap. Typiskt! Nu på eftermiddagen mår jag lite bättre, hoppas att det har vänt. 

Det är tyst och lugnt i huset. Den stora har kommit hem från årets sista kalas och sitter med lillsyrran i soffan och tittar på Råttatouille.

Själv har jag passat på att sortera undan ihopvikt tvätt från byrån utanför tvättstugan och helt plötsligt hade jag plats för lite flera ljus. Det här fatet är en av mina favoriter,  det är tungt, rejält och vackert. Det passar vid alla årstider och jag använder det både som dekorationsfat och kak/tårtfat. 


Fatet finns här hos Vitrinskåpet.

Ser ni ljuset? Det ser ut som att det tänker gå iväg.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar