fredag 20 december 2013

Nu börjar lovet!

Nu har jag jullov! 

Det var ett trevlig avslutning på terminen med sång och långdans till liveband. Mina kollegor spelade och sjöng medan eleverna dansade. Alla elever fyllde hela idrottshallen och de verkade ha kul. Efter det delades betygen ut och sedan fick eleverna sitt efterlängtade jullov. 

Det första jag gjorde när vi hämtat barnen var att somna i soffan. Jag fattade inte att jag var så trött, tröttheten kom när jag slappnade av. Jag vaknade av att armen kändes konstigt, den lilla sov på den. J lagade tomtegröt och den stora spelade Mario Cart.

Vi har äntligen pyntat granen, fler bilder kommer.


I kväll tänkte jag inte göra någonting, bara sitta i soffan och glögga och känna av ledigheten.

Jag hoppas att du också har fått julledighet och kan börja slappna av!

KraaaaM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar