söndag 14 december 2014

Bildregn

Nu har jag äntligen fått till lite jul på klaffbordet. Jag och M gick loss med sötaste minikulor från Lagerhaus. Jag hade egentligen inte tänkt mig så många kulor men jag insåg snabbt att det helt plötsligt blev Ms gran. Det var en stolt tjej som lånade ut sin ljusslinga och som högaktningsfullt tände den.

Hej!

 I dag är det tredje advent och vi har ingenting inplanerat. Jag vill sätta upp vår gran men J vill vänta tills nästa helg. Vi får se vem som vinner.

Jag tänkte börja dagen med att sätta på mig tjocka mysiga sockar, spela finaste julmusiken, tända en varm och sprakande brasa, dricka en varm kopp kaffe, kanske ta en lussebulle och tända lite ljus. Är det ledigt och tredje advent så är det! Helgen går fort och det gäller att passa på att njuta.
Den lilla granen är köpt på IKEA.
Nu måste jag komma igång med min söndag.

Önskar en fin tredje advent!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar