söndag 7 december 2014

Fotoutmaning vänner emellan och något vackert


I dag är det en mycket speciell dag, julen får snällt backa och vänta på sin tur. I dag är det bara T dag.   

För mig är december mycket speciell, tillsammans med julens alla stjärnor lyser den här vackrast och bland alla paket är det här det bästa och finaste paket jag någonsin fått i jultider (jag har ju fått ett till, ett vårpaket).

Hej!

Dags för Fotoutmaningen och temat är förberedelser. Här hemma förbereder vi oss för att fira T, det är hennes dag hela dagen och på menyn står det entrecote och hasselbackspotatis. Känner ni igen det? Jag tror att det var det hon önskade förra året. 

 Nu måste jag sätta fart, jag vill inte står här i mysbyxor när gästerna kommer.

Fler bidrag finns här och här.
Kram Lena

4 kommentarer:

  1. Så fint du beskriver dina barn. Grattis till T . Fint bidrag på förberedelser. Ha en fin 2:a advent Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Förstår precis, vilken fin tolkning! Jag fyller år på tisdag och då pausar julen en dag!

    SvaraRadera
  3. Så fint! Hur fin tolkning som helst på temat förberedelser. Hoppas att ni får ett mysigt firande.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Så fint!!! Hoppas att ni får ett finfint firande!

    //Tatjanis

    SvaraRadera